Logo - Real Life Academy
0
0

Regulamin

1) Postanowienia wstępne

  1. Sklep Internetowy, dostępny pod adresem https://reallifeacademy.pl/ prowadzony jest przez HEALTH Sp. z o. o., ul. Wronia 45 / U2, 00-870 Warszawa, NIP: 5272952467, KRS: 0000887957.
  2. Niniejszy Regulamin skierowany jest do Klientów Sklepu i określa zasady korzystania ze Sklepu oraz zasady świadczenia usług przez Usługodawcę na rzecz Klientów za pośrednictwem Sklepu.

2) Definicje

  1. Regulamin – niniejszy regulamin, wraz z załącznikami
  2. Usługodawca – HEALTH Sp. z o. o., ul. Wronia 45 / U2, 00-870 Warszawa, NIP: 5272952467, KRS: 0000887957
  3. Sklep – sklep Internetowy Usługodawcy, dostępny pod adresem Internetowym https://reallifeacademy.pl/
  4. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna posiadająca zdolność do czynności prawnych, nabywająca usługę od Usługodawcy.
  5. Umowa – umowa o świadczenie drogą elektroniczną usług, zawarta zgodnie z Regulaminem pomiędzy Usługodawcą a danym Klientem, o treści ustalonej Regulaminem.
  6. Strony – strony Umowy, tj. Usługodawca oraz Klient łącznie.

3) Kontakt z Usługodawcą

  1. Kontakt z Usługodawcą możliwy jest za pośrednictwem formularza kontaktowego, dostępnego pod adresem internetowym https://reallifeacademy.pl/kontakt

4) Wymagania techniczne

  1. Do korzystania ze Sklepu niezbędne jest spełnienie następujących wymogów technicznych:
    • Posiadanie dostępu do urządzenia końcowego, umożliwiającego wyświetlanie obrazu w rozdzielczości min. 1280 x 800 pikseli
    • Posiadanie dostępu do sieci Internet o zalecanej prędkości min. 8Mbit/s
    • Posiadanie przeglądarki internetowej z aktywną obsługą JavaScript oraz plików Cookies
    • Posiadanie oprogramowania umożliwiającego otwieranie plików w formacie PDF
    • Posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej
  2. Usługodawca rekomenduje korzystanie z najnowszej wersji jednej z następujących przeglądarek Internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Microsoft Edge.
  3. Korzystanie ze Sklepu przy użyciu innego oprogramowania lub nieaktualnej wersji przeglądarek wskazanych w punkcie 4.2 jest możliwe, ale może skutkować nieprawidłowym wyświetlaniem treści oraz nieprawidłowym działaniem funkcjonalności dostępnych w ramach Sklepu.
  4. Usługodawca rekomenduje regularne aktualizowanie systemu operacyjnego, jak również korzystanie z oprogramowania antywirusowego z aktualnymi bazami wirusów, celem ograniczenia ryzyka ingerencji osób trzecich w transmisję danych pomiędzy Klientem a Usługodawcą za pośrednictwem sieci Internet.

5) Postanowienia ogólne

  1. Usługodawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia, w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu, spowodowane siłą wyższą lub niedozwolonym działaniem osób trzecich.
  2. Usługodawca zastrzega, że w okresie prowadzenia prac konserwacyjnych systemów teleinformatycznych, dostęp do usług świadczonych w ramach Sklepu może być utrudniony lub niemożliwy; Usługodawca zobowiązuje się dołożyć wszelkich starań, aby utrudnienia takie występowały możliwie najrzadziej oraz możliwie najkrócej.
  3. Klient może odstąpić od Umowy w terminie 14 dni od jej zawarcia bez podania jakiejkolwiek przyczyny (co nie dotyczy jednak przypadków opisanych w punkcie 5.4. Regulaminu oraz z zastrzeżeniem zapisów w punkcie 8.1 Regulaminu). W takim wypadku Klient składa Usługodawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy kontaktując się z Usługodawcą za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego pod adresem https://reallifeacademy.pl/kontakt, przy czym za dzień złożenia oświadczenia o odstąpieniu od Umowy należy uznać dzień nadania oświadczenia – oświadczenie takie musi być nadane przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy. W przypadku odstąpienia od Umowy Klientowi zwracane są niezwłocznie wszystkie płatności, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia, w którym Usługodawca otrzymał oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Zwrot płatności dokonywany jest przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Klienta użyte, chyba że Klient wyraźnie wskazał inny sposób zwrotu płatności, który jednak nie będzie się wiązał dla Klienta z żadnymi opłatami.
  4. Usługodawca informuje, że na podstawie art. 38 pkt 13) ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz. 827 z późniejszymi zmianami) Klientowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy zakupionej publikacji elektronicznej (ebooka) w pakiecie z inną usługą lub samodzielnie, z uwagi na charakter świadczenia usług, których przedmiotem jest dostarczanie dedykowanych dla Klienta treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, w przypadku gdy spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Klienta i po poinformowaniu Klienta przez Usługodawcę o utracie prawa odstąpienia od Umowy.
  5. Usługi odpłatne i nieodpłatne świadczone są drogą elektroniczną zgodnie z postanowieniami Regulaminu.

6) Rodzaje świadczonych usług i ich zakres

  1. Usługodawca świadczy na rzecz Klientów następujące usługi płatne::
    • Szkolenia stacjonarne - zajęcia o charakterze edukacyjnym, o tematyce zgodnej z opisem danego szkolenia. Zajęcia odbywają się w ustalonej lokalizacji oraz terminie - każdorazowo podawanym w opisie danego szkolenia.
  2. Usługodawca ponadto oferuje Klientom następujące produkty:
    • Publikacje elektroniczne (ebooki), które Klient może zakupić jako dodatek do innej usługi lub osobno.

7)  Wykonanie Umowy Świadczenia Usług

  1. Usługodawca umożliwia zakup świadczonych usług przy pomocy Sklepu lub poprzez bezpośredni kontakt z Usługodawcą za pośrednictwem poczty elektronicznej. 
  2. W celu zakupu jednej ze świadczonych usług i/lub produktów, Klient powinien: 
    • Dokonać wyboru usługi i/lub produktu
    • Dokonać wyboru terminu i/lub lokalizacji (dotyczy szkoleń)
    • Oświadczyć, że wyraża zgodę na świadczenie usług przez Usługodawcę o charakterze cyfrowym przed upływem terminu odstąpienia od Umowy (jeżeli dotyczy)
    • Oświadczyć, że jest osobą pełnoletnią, zdolną do czynności prawnych
    • Dokonać opłaty

8) Ogólne warunki świadczenia usług płatnych

  1. Klient oświadcza, że przyjął do wiadomości i rozumie, że:
    • Usługi świadczone przez Usługodawcę nie stanowią usług medycznych w rozumieniu ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej.
    • Odwołanie udziału w szkoleniu możliwe jest w terminie 14 (czternastu) dni od dnia jego zakupu, o ile szkolenie nie zostało w tym czasie zrealizowane. Po upływie 14 dni od zakupu, opłata za szkolenie nie podlega zwrotowi, niezależnie od przyczyny rezygnacji. W szczególnych okolicznościach, Usługodawca może umożliwić Klientowi zmianę terminu szkolenia, jednak Usługodawca zastrzega, że takie przypadki rozpatrywane są każdorazowo indywidualnie.
    • Usługodawca umożliwia przeniesienie umowy zakupu szkolenia na inną osobę, jednak w terminie nie krótszym niż 3 (trzy) dni przed ustalonym terminem szkolenia. W takich przypadkach prosimy o bezpośredni kontakt za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie https://reallifeacademy.pl/kontakt/.

9) Płatność za usługi i produkty

  1. Zryczałtowane ceny usług i produktów określone są w cenniku znajdującym na stronie Sklepu.
  2.  Ceny wyrażone są w złotych polskich (PLN) i są cenami brutto, co oznacza, iż zawierają one podatek od towarów i usług (VAT).
  3. Usługi można kupić wyłącznie w formie płatności z góry.
  4. Płatność odbywa się za pośrednictwem operatora płatności internetowych Paynow, oferującego swoje usługi za pośrednictwem strony internetowej www.paynow.pl/, na zasadach określonych w regulaminie tej usługi.

    Podmiotem świadczącym obsługę płatności online, dla transakcji przeprowadzonych za pośrednictwem Paynow, w zakresie płatności kartami jest Autopay S.A. z siedzibą w Sopocie przy ul. Powstańców Warszawy 6, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym Gdańsk - Północ w Gdańsku, VIII Wydział Gospodarczy KRS pod nr 0000320590, NIP: 585-13-51-185.

    Dostępne formy płatności kartami płatniczymi to: Visa, Visa Electron, Mastercard, MasterCard Elecrtonic, Maserto.

  5. Zmiana cen usług nie stanowi zmiany Regulaminu.
  6. Zmiana cen usług nie będzie miała wpływu na płatności dokonane przed wejściem w życie zmian.

10) Dane osobowe Klienta oraz informacja o plikach Cookies

  1. Zasady przetwarzania danych osobowych Klienta oraz zasady wykorzystywania plików Cookies przez Usługodawcę zostały opisane w Polityce Prywatności dostępnej na stronie https://reallifeacademy.pl/polityka-prywatnosci/

11) Własność intelektualna i licencja

  1. Usługodawca jest wyłącznym właścicielem wszystkich praw własności intelektualnej związanej ze Sklepem.
  2. Działania naruszające prawa własności intelektualnej Usługodawcy, w tym w szczególności:
    • kopiowanie zawartości Sklepu lub jej części,
    • kopiowanie, zapisywanie, udostępnianie zdjęć lub/i grafik udostępnianych w Sklepie,
    • udostępnianie osobom trzecim zakupionych produktów cyfrowych, w tym w szczególności ebooków
  3. Działania naruszające prawa własności intelektualnej Usługodawcy, w tym w szczególności:
    • kopiowanie zawartości Sklepu lub jej części,
    • kopiowanie, zapisywanie, udostępnianie zdjęć lub/i grafik udostępnianych w Sklepie,
    • udostępnianie osobom trzecim zakupionych produktów cyfrowych, w tym w szczególności ebooków

      są zabronione bez pisemnej zgody Usługodawcy.

12) Reklamacje związane z funkcjonowaniem Sklepu lub sprzedawanymi w nim usługami lub produktami należy zgłosić drogą elektroniczną, za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego na stronie https://reallifeacademy.pl/kontakt/

  1. Reklamacja powinna zawierać:
    • Adres e-mail Klienta
    • Datę oraz czas wystąpienia zdarzenia, którego dotyczy reklamacja
    • Szczegółowy opis zdarzenia, którego dotyczy reklamacja
  2. Termin na wniesienie reklamacji wynosi 14 dni od momentu wystąpienia zdarzenia, którego dotyczy reklamacja. Za dzień złożenia reklamacji uważa się dzień, w którym Usługodawca otrzymał wiadomość wysłaną za pośrednictwem formularza, jak określono w punkcie 12.1 Regulaminu.
  3. Usługodawca ustosunkuje się do zgłoszenia reklamacyjnego w terminie 14 (czternastu) dni od otrzymania prawidłowego zgłoszenia, jak określono w punkcie 12.1 oraz 12.2 Regulaminu. W przypadku otrzymania niekompletnego zgłoszenia reklamacyjnego, Usługodawca wezwie Klienta do jego uzupełnienia.
  4. Usługodawca udzieli odpowiedzi na reklamację za pośrednictwem poczty e-mail, na adres e-mail podany przez Klienta w zgłoszeniu reklamacyjnym.

13) Postanowienia końcowe

  1. Regulamin obowiązuje od dnia jego publikacji do odwołania.
  2. O ewentualnych zmianach w Regulaminie Usługodawca poinformuje za pomocą poczty elektronicznej minimum na 14 dni przed ich wejściem w życie.
  3. Klient może nie wyrazić zgody na zmianę Regulaminu poprzez wypowiedzenie Umowy. Brak wypowiedzenia Umowy przed wejściem w życie zmian Regulaminu jest równoznaczny z ich akceptacją i wolą kontynuowania Umowy na zmienionych warunkach.
  4. Prawem właściwym dla Umowy pomiędzy Klientem a Usługodawcą, której przedmiotem są usługi świadczone przez Usługodawcę w ramach Sklepu na warunkach określonych w Regulaminie, jest prawo polskie.
  5. Wszelkie spory wynikłe na tle stosowania postanowień Regulaminu, Strony będą rozstrzygać polubownie, a w przypadku braku możliwości osiągnięcia porozumienia, wszelkie spory będą rozstrzygane przez właściwe polskie sądy powszechne, według przepisów prawa polskiego i w języku polskim.
  6. W przypadku skierowania przeciwko Usługodawcy jakichkolwiek roszczeń, Klient zobowiązuje się do podjęcia na swój koszt i ryzyko wszelkich kroków prawnych zapewniających należytą ochronę przed roszczeniami osób trzecich oraz do pokrycia wszelkich kosztów i strat z tym związanych.
Regulamin
|
Polityka prywatności

© 2025 Real Life Academy

Realizacja: WebCapital

0
    0
    Koszyk
    Twój koszyk jest pustyPrzejdź do sklepu